tirsdag 18. november 2008

(1) Når Gud kaller til regnskap

For din nådetrone faller jeg med ydmyk anger ned,
ber og roper og påkaller: Herre, ha tålmodighet!
Jesus, kom med dine summer, og min gjeld for meg betal!
Frels min sjel fra evig kummer, be meg inn i himlens sal!
(Sangboken 165. M. B. Landstad

Den pensjonerte evangelisten Fiqre Teferri var blitt drept i ei bilulykke i Awasa i Etiopia, og Hoggane Evangeliske Kirke var fullsatt på gravferdsdagen. Pastor Shiferraw avslutta sin tale slik: "Me er samla her i kirken for å vera nær og trøste dei etterlatte og bli minna om at neste gong kan det vera eg eller du som ligg her i kista. Det var greitt nok for Fiqre, hans sak var i orden, han var eit Guds barn og ferdig til å reisa herifrå. Men korleis er det med deg? Er din sak i orden med Gud?"

Jesus sa: "Jeg er oppstandelsen og livet. Den som tror på meg skal leve, om han enn dør." (Oppvekkelsen av Lasarus, Joh. 11:25)(TS - 18.11.08)

Ingen kommentarer: